Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

UTJECAJ KULTURE NA PONAŠANJE POTROŠAČA PREHRAMBENIH PROIZVODA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Sanja Knežević ; Veleučilište u Slavonskom Brodu
Nikolina Bilić ; Sanitaria commerce d.o.o.


Puni tekst: hrvatski pdf 327 Kb

str. 157-164

preuzimanja: 4.274

citiraj


Sažetak

Prilikom ulaska na globalno tržište poduzeća se suočavaju s brojnim izazovima pa tako i kulturološkim. S obzirom na veliku konkurenciju, mogućnosti i različitosti na globalnom tržištu, cilj poduzeća je što je više moguće približiti se kupcima. Pristupajući globalnom tržištu, potrebno je poznavati kulturološku pozadinu te je nužno analizirati kulturološke razlike domaćeg i inozemnog okruženja. Od suštinskog značaja za poslovanje poduzeća na međunarodnom tržištu je razumijevanje kulture tih nacija. Ponašanje potrošača je kompleksan proces na koji utječe niz čimbenika. Jedna od najvažnijih funkcija marketinga je kontinuirano praćenje potreba potrošača i svih čimbenika koji djeluju na njegovo ponašanje. Jedan od tih čimbenika je kultura. U radu će se opisati utjecaj kulture na ponašanje potrošača. Cilj ovog rada je ukazati na važnost kulturnih razlika u smislu njihova utjecaja na ponašanje potrošača te na koji način je kultura utjecala na potrošače prehrambenih proizvoda Republike Hrvatske nakon njenog ulaska u Europsku uniju.

Ključne riječi

kultura; ponašanje potrošača; Republika Hrvatska

Hrčak ID:

144044

URI

https://hrcak.srce.hr/144044

Datum izdavanja:

30.6.2015.

Posjeta: 6.754 *