Esej
Uvjeti za refleksiju usmjerenu na otkrivanje
Claus Jensen
Puni tekst: hrvatski pdf 159 Kb
str. 28-29
preuzimanja: 281
citiraj
APA 6th Edition
Jensen, C. (2013). Uvjeti za refleksiju usmjerenu na otkrivanje. Djeca u Europi, 5 (10), 28-29. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/145156
MLA 8th Edition
Jensen, Claus. "Uvjeti za refleksiju usmjerenu na otkrivanje." Djeca u Europi, vol. 5, br. 10, 2013, str. 28-29. https://hrcak.srce.hr/145156. Citirano 23.11.2024.
Chicago 17th Edition
Jensen, Claus. "Uvjeti za refleksiju usmjerenu na otkrivanje." Djeca u Europi 5, br. 10 (2013): 28-29. https://hrcak.srce.hr/145156
Harvard
Jensen, C. (2013). 'Uvjeti za refleksiju usmjerenu na otkrivanje', Djeca u Europi, 5(10), str. 28-29. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/145156 (Datum pristupa: 23.11.2024.)
Vancouver
Jensen C. Uvjeti za refleksiju usmjerenu na otkrivanje. Djeca u Europi [Internet]. 2013 [pristupljeno 23.11.2024.];5(10):28-29. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/145156
IEEE
C. Jensen, "Uvjeti za refleksiju usmjerenu na otkrivanje", Djeca u Europi, vol.5, br. 10, str. 28-29, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/145156. [Citirano: 23.11.2024.]
Sažetak
Za razvijanje pedagoške aktivnosti potrebno je imati dovoljno vremena i prostora. Pedagogija podrazumijeva susret ljudskih bića na specifičan način. Iz ovog razloga ključno je da djeca, roditelji i osoblje vrtića imaju mogućnost međusobnog utjecaja na vlastite živote. No kako je naglašeno u ovom članku, postoje i mnogi drugi akteri koji žele utjecati na sadržaje svakodnevnog života.
Ključne riječi
Djeca; Europa; Refleksija; Uvjeti; Otkrivanje
Hrčak ID:
145156
URI
https://hrcak.srce.hr/145156
Datum izdavanja:
15.10.2013.
Posjeta: 810
*