Skoči na glavni sadržaj

Esej

Razvoj znanstvene pismenosti u vrtiću: izazov za odgajatelje

Lidija Vujičić orcid id orcid.org/0000-0002-2293-2197 ; Centar za istraživanje djetinjstva, Učiteljski fakultet u Rijeci, Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.237 Kb

str. 8-10

preuzimanja: 2.565

citiraj


Sažetak

Istraživanja i praksa pokazuju da djeca imaju puno veći potencijal za učenje nego što se do sada znalo (Gopnik i dr. 2003.; Bruner, 2000. i dr.), da uče istražujući svijet oko sebe, čineći, promatrajući i sudjelujući u aktivnostima, pa se smatra da već u ranom djetinjstvu treba osigurati bogato i izazovno okruženje za učenje i istraživanje.

Ključne riječi

Dijete; Vrtić; Obitelj; Znanstvena pismenost; Izazov; Odgajatelji

Hrčak ID:

145894

URI

https://hrcak.srce.hr/145894

Datum izdavanja:

16.9.2013.

Posjeta: 4.734 *