Tehnički glasnik, Vol. 9 No. 3, 2015.
Prethodno priopćenje
Prediktori prihvaćanja online učenja među sveučilišnim studentima: analiza temeljena na rudarenju podataka
Darko Dukić
orcid.org/0000-0002-9131-232X
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Dina Jukić
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
Razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija snažno se odražava na cjelokupno obrazovanje. Kao rezultat toga, online učenje zauzima sve važnije mjesto i u nastavnom procesu na visokoškolskim ustanovama. Cilj je ovog rada utvrditi kakav je stav hrvatskih sveučilišnih studenata o online učenju i identificirati najvažnije prediktore njegovog prihvaćanja. Istraživanje je provedeno putem online upitnika, a analiza se temeljila na stablima odlučivanja, jednoj od najpopularnijih metoda rudarenja podataka. Prema rezultatima, većina studenata ima pozitivan stav o online učenju, a razina ICT znanja i vještina izdvaja se kao najznačajniji prediktor prihvaćanja. Za studente koji su svoja ICT znanja i vještine ocijenili s vrlo dobrim sljedeći najbolji prediktor je status, a za one sa slabijim kompetencijama to je spol.
Ključne riječi
online učenje; prediktori; prihvaćanje; rudarenje podataka; stabla odlučivanja; sveučilišni studenti
Hrčak ID:
146234
URI
Datum izdavanja:
15.9.2015.
Posjeta: 1.782 *