Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Prediktori prihvaćanja online učenja među sveučilišnim studentima: analiza temeljena na rudarenju podataka

Darko Dukić orcid id orcid.org/0000-0002-9131-232X ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Dina Jukić ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 540 Kb

str. 279-284

preuzimanja: 527

citiraj


Sažetak

Razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija snažno se odražava na cjelokupno obrazovanje. Kao rezultat toga, online učenje zauzima sve važnije mjesto i u nastavnom procesu na visokoškolskim ustanovama. Cilj je ovog rada utvrditi kakav je stav hrvatskih sveučilišnih studenata o online učenju i identificirati najvažnije prediktore njegovog prihvaćanja. Istraživanje je provedeno putem online upitnika, a analiza se temeljila na stablima odlučivanja, jednoj od najpopularnijih metoda rudarenja podataka. Prema rezultatima, većina studenata ima pozitivan stav o online učenju, a razina ICT znanja i vještina izdvaja se kao najznačajniji prediktor prihvaćanja. Za studente koji su svoja ICT znanja i vještine ocijenili s vrlo dobrim sljedeći najbolji prediktor je status, a za one sa slabijim kompetencijama to je spol.

Ključne riječi

online učenje; prediktori; prihvaćanje; rudarenje podataka; stabla odlučivanja; sveučilišni studenti

Hrčak ID:

146234

URI

https://hrcak.srce.hr/146234

Datum izdavanja:

15.9.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.331 *