KoG, Vol. 19. No. 19., 2015.
Izvorni znanstveni članak
Geometrija za analitike učenja
Blaženka Divjak
orcid.org/0000-0003-0649-3267
; Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, Varaždin, Hrvatska
Marcel Maretić
orcid.org/0000-0001-9880-8013
; Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, Varaždin, Hrvatska
Sažetak
Analitike učenja usredotočene su na obrazovne izazove vezane uz postizanje svrsishodnog učenja. Vrednovanje postizanja ishoda učenja izrazito utječe na učenje. Međutim, podaci o procesu vrednovanja vrlo rijetko se koriste u postojećim analitikama učenja. Nadalje, postojeće implementacije i analize procesa istorazinskog (vršnjačkog) vrednovanja nisu zadovoljavajuće. Ovaj rad predstavlja izradu i upotrebu matematičkog modela za opis i računanje vezano uz istorazinsko vrednovanje. Razvijeni model zasniva se na Manhattan (taxicab) metrici te korištenju rubrika za vrednovanje ishoda učenja. U radu su opisane i opravdane metode računanja konačne ocjene vršnjačkog vrednovanja, mjere pouzdanosti takvog vrednovanja kao i ocjene za pojedine vrednovatelje. Razvijeni geometrijski model razmatran je u kontekstu dva važna scenarija istorazinskog vrednovanja.
Ključne riječi
taxicab geometrija; metrika; analitika učenja
Hrčak ID:
151341
URI
Datum izdavanja:
19.1.2016.
Posjeta: 1.463 *