Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Geometrija za analitike učenja

Blaženka Divjak orcid id orcid.org/0000-0003-0649-3267 ; Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, Varaždin, Hrvatska
Marcel Maretić orcid id orcid.org/0000-0001-9880-8013 ; Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, Varaždin, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 287 Kb

str. 48-56

preuzimanja: 365

citiraj


Sažetak

Analitike učenja usredotočene su na obrazovne izazove vezane uz postizanje svrsishodnog učenja. Vrednovanje postizanja ishoda učenja izrazito utječe na učenje. Međutim, podaci o procesu vrednovanja vrlo rijetko se koriste u postojećim analitikama učenja. Nadalje, postojeće implementacije i analize procesa istorazinskog (vršnjačkog) vrednovanja nisu zadovoljavajuće. Ovaj rad predstavlja izradu i upotrebu matematičkog modela za opis i računanje vezano uz istorazinsko vrednovanje. Razvijeni model zasniva se na Manhattan (taxicab) metrici te korištenju rubrika za vrednovanje ishoda učenja. U radu su opisane i opravdane metode računanja konačne ocjene vršnjačkog vrednovanja, mjere pouzdanosti takvog vrednovanja kao i ocjene za pojedine vrednovatelje. Razvijeni geometrijski model razmatran je u kontekstu dva važna scenarija istorazinskog vrednovanja.

Ključne riječi

taxicab geometrija; metrika; analitika učenja

Hrčak ID:

151341

URI

https://hrcak.srce.hr/151341

Datum izdavanja:

19.1.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.463 *