Izvorni znanstveni članak
Ples u kurikulumu slovenskih dječjih vrtića
Vesna Geršak
; Pedagoška fakulteta, Univerza na Primorskem, Koper, Slovenija
Sažetak
U ovom radu obrađujemo ples prema odrednicama Slovenskog
nacionalnog kurikula dječjih vrtića. Analizirat ćemo sličnosti između talijanskog pedagoškog pristupa Reggio Emilia i britanskog modela plesa Midway. Zajedničko im je što naglašavaju djetetov kreativni proces i sudjelovanje, pritom izdvajajući ulogu odgajatelja u stimuliranju djeteta da kroz igru istraži plesne elemente, a ne u stvaranju shematske, formulaične koreografije. U ovom smo istraživanju analizirali trenutačno stanje navedenih odrednica u slovenskim dječjim vrtićima. Zaključujemo da su u praksi dosta prisutne opuštajuće aktivnosti. S druge strane, u uporabi je i
shematska koreografija iako je ne preporučuje Slovenski nacionalni kurikul.
Ključne riječi
ples; umjetnosti; dječji vrtić; predškolski kurikul; pedagoški pristup Reggio Emilia; model Midway
Hrčak ID:
151355
URI
Datum izdavanja:
19.12.2015.
Posjeta: 2.515 *