Prethodno priopćenje
STVARNO I POŽELJNO RAZREDNO OZRAČJE U OSNOVNOJ ŠKOLI
Branka Božić
; OŠ Dubravac,Karlovac
Sažetak
Cilj je ovoga istraživanja bio utvrditi razlike u procjenama pojedinih dimenzija stvarnoga i poželjnoga razrednoga ozračja učenika osnovne škole.
U istraživanju je korišten upitnik Moj razred (za učenike četvrtoga razreda) i upitnik Razredna okolina (za učenike šestoga i osmoga razreda). Istraživanje je provedeno na uzorku od 921 učenika četvrtih, šestih i osmih razreda iz sedam osnovnih škola u Karlovcu.
Rezultati su pokazali da postoji statistički značajna razlika u procjeni svih dimenzija stvarnoga i poželjnoga razrednoga ozračja kod učenika nižih i viših razreda osnovne škole, pri čemu je razlika između stvarnoga i poželjnoga razrednoga ozračja kod učenika četvrtih razreda vrlo velika, kod učenika šestih razreda umjerena, a kod učenika osmih razreda ta je razlika povećana u odnosu na šesti razred.
Ključne riječi
osnovna škola; razred; razredno ozračje; učenici; učitelji
Hrčak ID:
152311
URI
Datum izdavanja:
19.6.2015.
Posjeta: 6.595 *