Izvorni znanstveni članak
Glazbena nastava i nastavna tehnologija
Snježana Dobrota
orcid.org/0000-0001-7130-0199
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Sažetak
U radu se problematizira pitanje primjene nastavne tehnologije u okviru glazbene nastave. Uvažavajući spoznaje s područja glazbenog razvoja djeteta (glazbena percepcija, izvedba, glazbene preferencije, glazbeno stvaralaštvo), razmatra se uloga nastavne tehnologije u razvoju takvih sposobnosti. Autorica analizira primjere glazbenih djela i animiranih filmova pomoću kojih učenici usvajaju različite instrumentalne boje i razvijaju svoj glazbeni ukus (Vodič kroz orkestar za mladež, B. Britten; Peća i vuk, S. Prokofjev; Karneval životinja, C. Saint-Saëns; Fantasia 1940 i Fantasia 2000, W. Disney). Ističe se kako primjena nastavne tehnologije u glazbenoj nastavi mora biti pažljivo isplaniran metodički postupak.
Ključne riječi
glazbena nastava; glazbene sposobnosti; nastavna tehnologija
Hrčak ID:
154573
URI
Datum izdavanja:
15.3.2016.
Posjeta: 3.565 *