Skoči na glavni sadržaj

Esej

Integrirani umjetnički kurikulum

Antonija Balić-Šimrak orcid id orcid.org/0000-0002-9918-377X ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Brankica Blažević ; Katolički vrtići Grada Zagreba, Zagreb, Hrvatska
Dragica Vinožganić ; Dječji vrtić "Izvor", Zagreb, Hrvatska
Željka Štabek orcid id orcid.org/0000-0002-8395-4883 ; Dječji vrtić "Izvor", Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.002 Kb

str. 5-8

preuzimanja: 1.369

citiraj


Sažetak

Članak razmatra mogućnosti primjene integriranog umjetničkog kurikuluma u odgoju djece predškolske dobi. Pristup aktivnostima u vrtiću kroz multimodalne umjetničko-kreativne procese potiče ideju razvoja kreativnosti i emocionalne inteligencije, koje su možda najpoželjnije osobine današnjeg čovjeka.

Ključne riječi

Dijete; Vrtić; Obitelj; Integrirani kurikulum; Umjetnost

Hrčak ID:

159108

URI

https://hrcak.srce.hr/159108

Datum izdavanja:

16.6.2014.

Posjeta: 2.965 *