Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Utjecaj društveno-odgovornoga poslovanja na ponašanje potrošača na tržištu sportske opreme

Nikolina Kovačić
Damira Đukec ; Međimursko veleučilište u Čakovcu


Puni tekst: hrvatski PDF 846 Kb

str. 49-56

preuzimanja: 1.817

citiraj


Sažetak

Cilj ovoga rada bio je istražiti kako i u kojoj mjeri društveno-odgovorno poslovanje utječe na potražnju za sportskom opremom, osoba koje se bave sportom bilo u profesionalne, amaterske ili rekreativne svrhe. Dakle, istražuje se ima li društveno-odgovorno poslovanje utjecaj na njihovu kupovinu. U radu je provedeno anketno istraživanje. Anketnim istraživanjem obuhvaćena je navedena ciljna skupina te su ispitivani njihovi stavovi o kupnji proizvoda društveno-odgovornih poduzeća. Istraživanjem je utvrđeno da potrošači preferiraju proizvode društveno-odgovornih poduzeća.

Ključne riječi

društveno odgovorno poslovanje; ponašanje potrošača; sportska oprema; odluke o kupnji; istraživanje

Hrčak ID:

161047

URI

https://hrcak.srce.hr/161047

Datum izdavanja:

27.6.2016.

Posjeta: 3.014 *