Prethodno priopćenje
Utjecaj društveno-odgovornoga poslovanja na ponašanje potrošača na tržištu sportske opreme
Nikolina Kovačić
Damira Đukec
; Međimursko veleučilište u Čakovcu
Sažetak
Cilj ovoga rada bio je istražiti kako i u kojoj mjeri društveno-odgovorno poslovanje utječe na potražnju za sportskom opremom, osoba koje se bave sportom bilo u profesionalne, amaterske ili rekreativne svrhe. Dakle, istražuje se ima li društveno-odgovorno poslovanje utjecaj na njihovu kupovinu. U radu je provedeno anketno istraživanje. Anketnim istraživanjem obuhvaćena je navedena ciljna skupina te su ispitivani njihovi stavovi o kupnji proizvoda društveno-odgovornih poduzeća. Istraživanjem je utvrđeno da potrošači preferiraju proizvode društveno-odgovornih poduzeća.
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje; ponašanje potrošača; sportska oprema; odluke o kupnji; istraživanje
Hrčak ID:
161047
URI
Datum izdavanja:
27.6.2016.
Posjeta: 3.470 *