Izvorni znanstveni članak
Veza između povjerenja u novinarstvo i korištenja medija
Sašo Slaček Brlek
orcid.org/0000-0001-6270-3092
; Social Communications Research Centre at the Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, Slovenia
Jožica Zajc
orcid.org/0000-0001-7500-9825
; Centre for Organisational and Human Resources Research at the Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, Slovenia
Boris Mance
; Social Communications Research Centre at the Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, Slovenia
Sažetak
Članak istražuje veze između povjerenja u novinarstvo i korištenja medija. Autori pronalaze kako je veza između učestalosti korištenja medija u svrhu informiranja i povjerenja u novinarstvo vrlo slaba: ona je statistički značajna na razini 0,5 za gledanje televizije, ali ne i za slušanje radija, čitanje novina ili korištenje interneta. Autori pronalaze indikacije polariziranosti po stranačkim linijama, s obzirom na to da oni koji prate desno orijentirane medije (osobito one vezane uz Slovensku Demokratsku Stranku) pokazuju nižu razinu povjerenja u novinarstvo.
Ključne riječi
povjerenje u novinarstvo; medijska fragmentacija; stranačka polarizacija; potrošnja vijesti
Hrčak ID:
161252
URI
Datum izdavanja:
30.6.2016.
Posjeta: 2.844 *