Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Veza između povjerenja u novinarstvo i korištenja medija

Sašo Slaček Brlek orcid id orcid.org/0000-0001-6270-3092 ; Social Communications Research Centre at the Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, Slovenia
Jožica Zajc orcid id orcid.org/0000-0001-7500-9825 ; Centre for Organisational and Human Resources Research at the Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, Slovenia
Boris Mance ; Social Communications Research Centre at the Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 236 Kb

str. 41-63

preuzimanja: 1.149

citiraj


Sažetak

Članak istražuje veze između povjerenja u novinarstvo i korištenja medija. Autori pronalaze kako je veza između učestalosti korištenja medija u svrhu informiranja i povjerenja u novinarstvo vrlo slaba: ona je statistički značajna na razini 0,5 za gledanje televizije, ali ne i za slušanje radija, čitanje novina ili korištenje interneta. Autori pronalaze indikacije polariziranosti po stranačkim linijama, s obzirom na to da oni koji prate desno orijentirane medije (osobito one vezane uz Slovensku Demokratsku Stranku) pokazuju nižu razinu povjerenja u novinarstvo.

Ključne riječi

povjerenje u novinarstvo; medijska fragmentacija; stranačka polarizacija; potrošnja vijesti

Hrčak ID:

161252

URI

https://hrcak.srce.hr/161252

Datum izdavanja:

30.6.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.844 *