Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31297/hkju.16.2.4

Veličina organizacije kao jedan od odlučujućih čimbenika mjerenja rezultata i kvalitete – što može naučiti hrvatska lokalna samouprava

Romea Manojlović orcid id orcid.org/0000-0002-0292-0180 ; Pravni fakultet u Zagrebu


Puni tekst: engleski pdf 216 Kb

str. 237-266

preuzimanja: 1.924

citiraj


Sažetak

Mjerenje rezultata ubraja se među upravljačke instrumente koji služe u svrhu prikupljanja podataka o različitim tipovima rezultata koje pojedina organizacija postiže. Ti podatci imaju različite namjene. Organizacije u javnom sektoru moraju voditi računa ne samo o rezultatima, već i o kvaliteti javnih službi. U javnom sektoru nije lako definirati i izmjeriti pojam kvalitete. U radu se mjerenje kvalitete definira kao mjerenje zadovoljstva građana s javnim službama,
mjerenje brzine djelovanja javnih službi, odnos javnih službenika prema građanima kao i primjena određenih instrumenata za poboljšanje kvalitete. Istražuje se utječe li veličina organizacije, određena brojem zaposlenih i ukupnim budžetom, na mjerenje rezultata i kvalitete u pojedinim organizacijama. Obradom
rezultata formuliraju se prijedlozi o reformi lokalne samouprave u Hrvatskoj, kao i o poboljšanju mjerenja rezultata i kvalitete lokalne samouprave. Zaključci se formiraju na temelju rezultata empirijskog istraživanja provedenog na središnjoj i lokalnoj razini 2014. godine.

Ključne riječi

mjerenje rezultata; mjerenje kvalitete; veličina organizacije; Hrvatska

Hrčak ID:

163854

URI

https://hrcak.srce.hr/163854

Datum izdavanja:

17.6.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.501 *