Acta clinica Croatica, Vol. 55. No. 2., 2016.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20471/acc.2016.55.02.14
Uloga i promicanje sestrinstva
Željka Benceković
orcid.org/0000-0001-8056-0443
; Directorate of Sestre milosrdnice University Hospital Center, Zagreb, Croatia
Ivica Benko
; Clinical Department of Internal Medicine, Sestre milosrdnice University Hospital Center, Zagreb, Croatia ; University of Applied Health Studies, Zagreb, Croatia
Biserka Režek
; Directorate of Sestre milosrdnice University Hospital Center, Zagreb, Croatia
Cecilija Grgas-Bile
; Department of Anesthesiology, Resuscitation and Intensive Care, Sestre milosrdnice University Hospital Center, Zagreb, Croatia
Sažetak
Medicinske sestre imaju velik utjecaj na zdravstveni sustav. Zbog brojnih okolnosti u kojima se one danas nalaze potrebno je pronalaziti načine za njihovu promociju i osnaživanje sestrinske struke. Značajna interakcija medicinskih sestara s bolesnicima i ostalim zdravstvenim strukama čini ih snažnim marketinškim alatom zdravstvene ustanove, a izgradnja i promocija imidža je neophodna u jačanju statusa struke. Brojni su načini izgradnje imidža struke i preporuke za njegovo unaprjeđenje. Jedan od načina je i korištenje marketinških načela te promocija imidža putem interneta. U radu je prikazana web stranica «Sestrinstvo i srodne profesije KBC Sestre milosrdnice» kao jedno od sredstava za promociju sestrinstva.
Ključne riječi
Sestrinstvo; Marketing; Percepcija; Sestrinsko osoblje, bolničko – psihologija; Internet; Javno mišljenje
Hrčak ID:
164869
URI
Datum izdavanja:
1.6.2016.
Posjeta: 3.301 *