Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Testiranje dimenzija modela servqual u bankarskom sektoru Sjevernog Cipra

Okan Veli Şafakli


Puni tekst: hrvatski pdf 97 Kb

str. 181-197

preuzimanja: 3.015

citiraj


Sažetak

Iako je Parasuramanov, Zeithamlov i Berryjev model servqual univerzalno prihvaćen za mjerenje kvalitete usluga u različitim sektorima, uključujući i bankarski, održivost dimenzija originalnog modela postala je upitna. Istraživanja su pokazala da kulturne razlike među zemljama mogu generirati različite dimenzije kvalitete, ovisno o zemlji i kulturi u kojoj se usluga pruža. Stoga ovaj rad prezentira istraživanje čiji je cilj upoznavanje održivosti dimenzija modela servqual u bankarskom sektoru Sjevernog Cipra. Kao što je i očekivano, faktorska analiza, metoda primijenjena u istraživanju, upućuje na potrebu promjene originalnih servqual dimenzija kako bi se prikazale jedinstvene potrošačke preferencije u Sjevernom Cipru.

Ključne riječi

Sjeverni Cipar; servqual dimenzije; poslovne banke

Hrčak ID:

16162

URI

https://hrcak.srce.hr/16162

Datum izdavanja:

1.6.2007.

Posjeta: 4.028 *