Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Izložba reklame na Zagrebačkom zboru 1934.

Lovorka Magaš Bilandžić orcid id orcid.org/0000-0002-8654-0635 ; Odsjek za povijest umjetnosti, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 488 Kb

str. 177-188

preuzimanja: 865

citiraj


Sažetak

Međunarodna Izložba reklame održala se 1934. godine u sklopu Proljetnoga Zagrebačkog zbora i predstavila bogatu zbirku reklamnog stručnjaka Theodora Lacha iz Graza nadopunjenu primjerima »jugoslavenske nacionalne reklame« i radovima domaćih grafičkih dizajnera. Bila je poučnog karaktera i na temelju brojnih primjera grafičkog oblikovanja – od oglasa i novinskih kampanja do plakata i reklamnog korza – pružila opsežan uvid u različite segmente sve popularnije reklamne znanosti. U radu se na temelju arhivske građe, onodobnog tiska i pronađenih fotografija rekonstruira tijek organizacije izložbe, analiziraju njezini pojedini aspekti te razmatra uloga manifestacije u povijesti hrvatskoga grafičkog dizajna.

Ključne riječi

reklama; grafički dizajn; izložba; Theodor Lach; Zagrebački zbor; Sergije Glumac; Atelier Tri

Hrčak ID:

167306

URI

https://hrcak.srce.hr/167306

Datum izdavanja:

25.11.2015.

Posjeta: 1.688 *