Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

OGLAŠIVAČI I POTROŠAČI U TRANZICIJI

Nataša Renko
Katherine C. Sredl


Puni tekst: engleski pdf 177 Kb

str. 302-316

preuzimanja: 1.427

citiraj


Sažetak

Globalizacija u potrošnji i oglašavanju prevladavajući su trendovi postsocijalističke ekonomske i društvene tranzicije u Srednjoj i Istočnoj Europi. Hrvatska je izvrstan primjer za proučavanje toga, te su autorice nastojale istražiti kako potrošači, s jedne strane, te lokalni
oglašivači (agencije za oglašavanje) s druge strane, shvaćaju te promjene, posebice u svjetlu povijesnih utjecaja koje je Hrvatska iskusila. Autorice smatraju da će prilagođavanje lokalnih oglašivača i potrošača procesima globalizacije u velikoj mjeri odrediti društvenu,
ekonomsku i političku budućnost Hrvatske. Kroz godinu etnografskog terenskog istraživanja provedenog u Hrvatskoj, autorice su pokušale razjasniti lokalno značenje procesa tržišne globalizacije.

Ključne riječi

globalizacija potrošnje; oglašavanje; tranzicija; Hrvatska; etnografsko istraživanje

Hrčak ID:

16289

URI

https://hrcak.srce.hr/16289

Datum izdavanja:

15.4.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.937 *