Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.14256/JCE.1249.2015

Utjecaj primjene metode ograničenja brzine na sigurnost autocesta

Mostafa Adresi
Ali Mohammad Baghalishahi
Maryam Zeini
Abolfazl Khishdari


Puni tekst: hrvatski pdf 456 Kb

str. 705-713

preuzimanja: 473

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 443 Kb

str. 705-713

preuzimanja: 344

citiraj


Sažetak

U radu su prikazani rezultati ispitivanja primjene različitih metoda ograničenja brzine: jednolike, diferencijalne i metode pojedinačnog prometnog traka. Rezultati pokazuju da metoda LBSL ima 20 % bolje rezultate od ostalih metoda s obzirom na kriterij sigurnosti, no za kriterij prometne učinkovitosti rezultati su 16 % slabiji od rezultata ostalih metoda. Štoviše, rezultati pokazuju da su zbog smanjenja dopuštene brzine sa 130 km/h na 100 km/h, prometni pokazatelji lošiji za 19 %, no sigurnost autoceste je povećana 20 %.

Ključne riječi

sigurnost autocesta; cestovna mreža; učinkovitost; simulacija; VISSIM; SSAM

Hrčak ID:

168015

URI

https://hrcak.srce.hr/168015

Datum izdavanja:

26.10.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.738 *