Građevinar, Vol. 68 No. 09., 2016.
Stručni rad
https://doi.org/10.14256/JCE.1689.2016
Menadžment i učinkovitost strategije graditeljske tvrtke
Mladen Bandić
Mirko Orešković
Sažetak
Hrvatske graditeljske tvrtke zadnjih 20-ak godina prolaze kroz intenzivne dinamične promjene uvjetovane političkim i ekonomskim utjecajima na graditeljskome tržištu kao što su proces privatizacije državnih tvrtki, otvaranje hrvatskog tržišta, intenzivna obnova u ratu porušenih objekata ili intenzivna izgradnja autocesta. Takve turbulentne promjene utjecale su na graditeljske tvrtke na različite načine. Neke, prije Domovinskog velike hrvatske tvrtke nestale su s tržišta, a neke su transformirale menadžment i provedbu procesa građenja. U radu je prikazan Balanced Scorecard, model pristupa oblikovanju i provedbi poslovne strategije graditeljske tvrtke.
Ključne riječi
strategija graditeljske tvrtke; Balanced Scorecard; mjerila uspjeha; strateška inicijativa
Hrčak ID:
168017
URI
Datum izdavanja:
26.10.2016.
Posjeta: 3.941 *