Oeconomica Jadertina, Vol. 6 No. 1, 2016.
Pregledni rad
Analiza spremnosti potrošača na uvođenje novih tehnologija u trgovini na malo
Matea Matić
; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel ekonomije i poslovne ekonomije
Daria Prskalo
Sažetak
Uvođenjem novih tehnologija u industriju maloprodaje naglašen je značaj fizičkih trgovina na malo kao glavnog kanala prodaje i interakcije s kupcima. Cilj je ovoga rada istražiti razinu spremnosti kupca prema uvođenju novih tehnologija u trgovini na malo. Isto tako, cilj je rada istražiti i determinirati stav i namjeru kupaca u korištenju pametne samoposlužne košarice te utvrditi razinu povjerenja pri uvođenju i korištenju samoposlužne košarice u trgovini na malo. Empirijsko istraživanje provedeno je putem anketnog upitnika na uzorku od dvjesto trinaest ispitanika Generacije Y na području Dubrovačko-neretvanske županije. Rezultati istraživanja dobiveni deskriptivnom analizom upućuju na to da kupci iskazuju visoku razinu potrošačke spremnosti i relativno umjerenu razinu povjerenja prema uvođenju pametne samoposlužne košarice u trgovinama. Vidljivo je da kupci iskazuju pozitivan stav prema novim tehnološkim trendovima, posebice prema uvođenju i korištenju pametne samoposlužne košarice te bi ih većina koristila i u budućim kupnjama.
Ključne riječi
samoposlužna tehnologija; tehnološka spremnost kupca; zaštita privatnosti; stav kupca; pametna samoposlužna košarica
Hrčak ID:
168462
URI
Datum izdavanja:
10.11.2016.
Posjeta: 1.539 *