Market-Tržište, Vol. 28 No. 2, 2016.
Pregledni rad
https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.131
Pregled istraživanja o obrazovanju u području marketinške etike
Daniela Hrehová
; Technical University in Kosice
Pavel Žiaran
; Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics
Sažetak
Svrha – Posljednja dva desetljeća povećan je interes za područje poslovne etike, posebice marketinške. Marketinška etika nudi bezbroj materijala i tema za otvorenu raspravu kao i za primjenu u praksi. Namjeravamo otvoriti prostor unutar kojega će se promicati pravovremena rasprava o suvremenom marketinškom obrazovanju.
Metodološki pristup – Praćeni su znanstveni časopisi iz područja marketinške etike dostupni u elektroničkim bazama podataka (EBSCO, ProQuest, Web of Science, Google Scholar) korištenjem portala Centre for scientific-technical information. Rad se temelji na analizi tematskih kategorija, broju publikacija i citata. Rezultati su prikazani na sveobuhvatan i slikovit način.
Rezultati i implikacije – Rasprave o marketinškoj etici i etičkim pitanjima korisne su. Studenti trebaju pripremu, mentorstvo i savjetovanje pri rješavanju etičkih problema do kojih dolazi za vrijeme obrazovanja iz marketinške etike u akademskom okružju, ali i u praksi. Akademski i znanstveni izvori u području obrazovanja iz marketinške etike izvrsne su „upute“.
Ograničenja – Odnosi se na činjenicu da je istraživanje usredotočeno na marketinški aspekt u obrazovanju o etici. U daljnjim istraživanjima trebalo bi obuhvatiti druga područja od interesa kao, na primjer, menadžment ili prakse u prodaji itd.
Doprinos – Cilj je članka mapirati aktualne trendove istraživanja u području obrazovanja iz marketinške etike kao što je to predstavljeno u znanstvenim časopisima.
Ključne riječi
Hrčak ID:
170391
URI
Datum izdavanja:
9.12.2016.
Posjeta: 2.758 *