Market-Tržište, Vol. 28 No. 2, 2016.
Pregledni rad
https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.213
Tumačenja koncepta održivosti među vodećim veleprodavačima hrane i pića u Ujedinjenom Kraljevstvu
Peter Jones
; University of Gloucestershire
Daphne Comfort
; University of Gloucestershire
David Hillier
; University of South Wales
Sažetak
Svrha – Cilj je rada dati izviđajni pregled tumačenja koncepta održivosti među vodećim veleprodavačima hrane i pića u Ujedinjenom Kraljevstvu kako to pokazuju njihovi programi i postignuća o kojima izvještavaju na službenim web stranicama.
Metodološki pristup – Rad započinje kratkim uvodom o održivosti, održivosti poduzeća, izvještavanju o održivosti te veleprodajnom poslovanju sektora hrane i pića u Ujedinjenom Kraljevstvu. Empirijski materijal za rad dobiven je iz izvještaja i informacija koje su postavljene na web stranice vodećih veleprodavača hrane i pića.
Rezultati i implikacije – Postoje značajne razlike u opsegu u kojem vodeći veleprodavači hrane i pića u Ujedinjenom Kraljevstvu izvještavaju i pružaju informacije o svojim programima održivosti i postignutim rezultatima. Ti programi i postignuća obuhvaćaju širok raspon pitanja vezanih uz okoliš, društvo i gospodarstvo, ali sam proces izvještavanja ima brojne nedostatke koji potkopavaju njegovu transparentnost i kredibilitet. Isto tako, autori pokazuju kako su određenje i predanost održivosti vodećih veleprodavača hrane i pića prije svega potaknuti poslovnim imperativima kao osnovnom brigom za održavanjem opstanka i integriteta prirodnog i društvenog kapitala.
Ograničenja – Rad je preliminarni pregled programa održivosti i postignuća o kojima su javno izvještavali vodeći veleprodavači hrane i pića u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Doprinos – U opskrbnom lancu hrane i pića veleprodavači imaju središnju ulogu na sučelju između proizvođača, maloprodaje i pružatelja usluga te kao takvi mogu promovirati održivost. Međutim, uloga veleprodajnog sektora u održivom poslovanju u Ujedinjenom Kraljevstvu malo je zastupljena u akademskoj literaturi pa će ovaj rad zainteresirati znanstvenike i studente poslovnog upravljanja i marketinga.
Ključne riječi
održivost poduzeća; veleprodaja hrane i pića u Ujedinjenom Kraljevstvu; ekonomski rast
Hrčak ID:
170396
URI
Datum izdavanja:
9.12.2016.
Posjeta: 2.504 *