Izvorni znanstveni članak
Postmoderni mediji – (ne)moć kreativnosti (stvarnost i spektakl)
Željko Rutović
; Direktorat za medije, Ministarstvo kulture Crne Gore
Sažetak
Čitanje – gledanje postmodernih medija, analitički zakonomjerno rezultira prepoznavanjem instrumentalno-manipulativnog instrumentarija kao funkcionalno primjenjivih (i prihvaćenih) moneta sadržaja saobraznih paradigmama globalnocentrične konvergentne moći. Izvor i posljedice medijske transfigurirane postmoderne moći atribuiraju se programskim sadržajem kao sredstvom do cilja generirane, svrhovite i u rezultatu vidljive i održive uobličene moći. Takav pristup projektiran je otklon od kreativne moći i snage duha. U biti, otklon je od kreativnosti kao kritičkog rasuđivanja – tumačenja smisla i imaginacije duha kao ontološkog bivstva čovjeka.
Ključne riječi
mediji; postmoderna; spektakl; kreativnost
Hrčak ID:
170495
URI
Datum izdavanja:
30.5.2016.
Posjeta: 1.785 *