Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Kreativni marketing u medijima

Aleksandra Brakus ; Fakultet dramskih umjetnosti u Beogradu, Srbija


Puni tekst: hrvatski pdf 390 Kb

str. 1251-1258

preuzimanja: 1.840

citiraj


Sažetak

Umjetnost je ljudska djelatnost koja ima za cilj stimuliranje čula, uma i duha. Ona predstavlja aktivnost koja je stvorena s namjerom da prenosi emocije i ideje. Potreba za umjetnošću potiče iz ljudske kreativnosti. Mnoge znanstvene discipline kao što su psihologija, obrazovanje, umjetnost, istražuju pojam kreativnosti. Prisutnost kreativnosti u marketingu nije dovoljno istražena. Živimo u vremenu koje karakteriziraju tehnološki napredak i brze promjene. Susrećemo se s velikim brojem reklamnih poruka i naša svijest je već izgradila “obranu” protiv reklama. Mnoge reklame više ne primjećujemo i postajemo slijepi na većinu njih. Kompanije moraju biti ekstremno kreativne ako žele poslati određenu poruku i pridobiti pažnju javnosti. Kreativni marketing je spoj marketinga i kreativnosti. On je koristan u teorijskom i praktičnom smislu, može se služiti svim vrstama medija u postizanju svog cilja. Kreativnost ima koristi od marketinga jer se preko njega ona može ispoljiti, a i marketing ima koristi od kreativnosti jer na taj način on dobiva novo ruho i postaje marketing novog doba.

Ključne riječi

kreativnost; umjetnost; marketing; mediji

Hrčak ID:

170500

URI

https://hrcak.srce.hr/170500

Datum izdavanja:

30.5.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.664 *