Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Digitalna medijska publika – nova očekivanja, nove navike

Ana Martinoli ; Fakultet dramskih umetnosti u Beogradu


Puni tekst: hrvatski pdf 354 Kb

str. 1269-1284

preuzimanja: 2.176

citiraj


Sažetak

Digitalizacija medijskih sadržaja dovela je ne samo do povećanog broja medijskih izbora, već i do kreiranja novih navika i oblika ponašanja publike. Od novih medijskih formi preko novih oblika trošenja i ukrštanja medijskih sadržaja, prisustvujemo evoluciji publike koja je nikad zahtjevnija i nikad moćnija. I dok medijski producenti smišljaju nove načine za privlačenje i zadržavanje pažnje publike, svaki pojedinačni član auditorija očekuje medijski sadržaj koji će ga inspirirati, motivirati, emocionalno angažirati. Tekst u fokus stavlja aktualna očekivanja publike, kao i nove oblike produkcije i distribucije medijskih sadržaja, koji nastaju u suvremenom medijskom dobu.

Ključne riječi

digitalizacija; digitalni mediji; publika; interaktivnost; imerzivnost; crowdfunding

Hrčak ID:

170502

URI

https://hrcak.srce.hr/170502

Datum izdavanja:

30.5.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.405 *