Pregledni rad
UČENJE VOKABULARA PRIMJENOM KORPUSNO UTEMELJENIH ZADATAKA U NASTAVI JEZIKA STRUKE: SLUČAJ UPORABE KORPUSNO UTEMELJENE VJEŽBENICE
Sanja Marinov
orcid.org/0000-0003-0949-2964
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Sažetak
U ovome se radu razmatra ideja uvođenja samostalnoga studentskog rada s korpusno utemeljenim zadatcima (engl. data-driven learning) u redovitu praksu kolegija Engleski jezik u turizmu na Ekonomskom fakultetu u Splitu. U radu prvo objašnjavamo sadržaj i način oblikovanja korpusno utemeljene vježbenice. Zatim slijedi analiza odgovora studenata na zadane vježbe. S obzirom na složenu prirodu cjelokupne vježbenice ovaj se rad zadržava samo na vježbama leksika, a sadržajno se motivirani i orijentirani dio vježbenice analizira u zasebnom radu. Studenti nisu imali osobitih problema s izradom zadataka koji bi se mogli pripisati upravo takvoj vrsti zadataka. Ishodi njihovih zadataka odražavaju niz pedagoških pitanja koja se mogu vezati za bilo koju drugu aktivnost u nastavi stranoga jezika, kao što su na primjer motivacija, autonomija u učenju, stil i strategije učenja ili skupni rad i suradničko učenje.
Ključne riječi
korpus u nastavi stranoga jezika; leksik; Engleski jezik u turizmu; korpusno utemeljena vježbenica
Hrčak ID:
171049
URI
Datum izdavanja:
30.11.2016.
Posjeta: 2.292 *