Stručni rad
Odnosi s medijima kao važno polazište odnosa s javnošću turističke destinacije
Josip Matić
Željko Blagus
; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Sažetak
U članku se govori o važnosti stvaranja dobrih odnosa s medijima jer su oni ključni posrednik u prenošenju informacija i poruka turističke destinacije te ključni izvor informacija za većinu njezinih ciljnih grupa. Želi li se postići veća efikasnost u komuniciranju, prema medijima treba biti otvoren, iskren i biti im dostupan. Kako bi cijeli taj proces dobro funkcionirao odnosi s javnošću trebaju izdvajati dovoljno vremena za pripremu informacija, priopćenja, najava, konferencija za novinare, intervjua i pripremu ostalih materijala za medije. Oni moraju voditi računa da svaki događaj ili aktivnost ima odgovarajuće objašnjenje te da svaka vijest bude u obliku pogodnom za određeni medij. Kako bi suradnja između odnosa s javnošću i medija opstala i razvijala se, mora se zasnivati na međusobnom povjerenju. Za potrebe ovog članka korištene su metoda istraživanja za stolom kao i metoda analize.
Ključne riječi
komunikacija; odnosi s javnošću; odnosi s medijima; imidž turističke destinacije
Hrčak ID:
172357
URI
Datum izdavanja:
28.12.2016.
Posjeta: 2.027 *