Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Odnosi s medijima kao važno polazište odnosa s javnošću turističke destinacije

Josip Matić
Željko Blagus ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 560 Kb

str. 47-51

preuzimanja: 786

citiraj


Sažetak

U članku se govori o važnosti stvaranja dobrih odnosa s medijima jer su oni ključni posrednik u prenošenju informacija i poruka turističke destinacije te ključni izvor informacija za većinu njezinih ciljnih grupa. Želi li se postići veća efikasnost u komuniciranju, prema medijima treba biti otvoren, iskren i biti im dostupan. Kako bi cijeli taj proces dobro funkcionirao odnosi s javnošću trebaju izdvajati dovoljno vremena za pripremu informacija, priopćenja, najava, konferencija za novinare, intervjua i pripremu ostalih materijala za medije. Oni moraju voditi računa da svaki događaj ili aktivnost ima odgovarajuće objašnjenje te da svaka vijest bude u obliku pogodnom za određeni medij. Kako bi suradnja između odnosa s javnošću i medija opstala i razvijala se, mora se zasnivati na međusobnom povjerenju. Za potrebe ovog članka korištene su metoda istraživanja za stolom kao i metoda analize.

Ključne riječi

komunikacija; odnosi s javnošću; odnosi s medijima; imidž turističke destinacije

Hrčak ID:

172357

URI

https://hrcak.srce.hr/172357

Datum izdavanja:

28.12.2016.

Posjeta: 2.027 *