Stručni rad
U KOJOJ SU MJERI NASTAVNA SKRIPTA PRIMJERENA SVEUČILIŠNIM STUDENTIMA?
Ester Vidović
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Matea Butković
orcid.org/0000-0002-0962-435X
; Pravni fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Sažetak
Rad se fokusira na adekvatnost nastavnoga materijala English for Educators autorice Marine Marasović Alujević za nastavu engleskoga jezika na Učiteljskom fakultetu u Rijeci. Izlaže se problem specifičnosti poučavanja jezika struke općenito i na navedenoj visokoškolskoj instituciji. Cilj našega istraživanja, koje je provedeno upitnikom koji su ispunjavali studenti prve godine ranoga i predškolskoga odgoja i razredne nastave, bio je dobiti povratnu informaciju od studenata o tome je li navedeni nastavni materijal prikladan za njihovu buduću struku i za razvijanje njihove kompetencije na engleskome jeziku. Rezultati istraživanja ukazuju na to da su studenti općenito zadovoljni navedenim nastavnim materijalom. Osobito zadovoljstvo istaknuli su načinom obrade vokabulara struke i pomoći koju im je nastavni materijal pružio u razvijanju jezičnih vještina. Ipak, neka područja zahtijevaju poboljšanje (npr. utvrđivanje nekih gramatičkih i leksičkih kategorija, potreba za dodatnim gramatičkim i leksičkim vježbama te za vježbama tvorbe riječi i zadatcima za diskusiju, a tekstovi bi trebali biti kraći). Studenti su nastavni materijal ocijenili prikladnim za svoju buduću struku. Rad može koristiti nastavnicima engleskoga jezika za potrebe struke na visokoškolskim institucijama te u državnim i privatnim školama stranih jezika jer potiče razmišljanja o uključivanju studenata u kreiranje i poboljšanje nastavnih planova i programa za engleski jezik.
Ključne riječi
skripta; učiteljski studij; rani i predškolski odgoj i obrazovanje; adekvatnost; jezik struke
Hrčak ID:
174078
URI
Datum izdavanja:
30.12.2016.
Posjeta: 1.701 *