Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2016-4-4-09

PRIJEDLOG MODELA ZA IZRADU INTERAKTIVNE MULTIMEDIJSKE WEB NASTAVE

Željko Širanović orcid id orcid.org/0000-0002-4180-4852 ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 1.583 Kb

str. 433-442

preuzimanja: 721

citiraj


Sažetak

Sve veća primjena multimedijalne web edukacije (MWE) kod učenja na daljinu, stavlja u prvi plan pitanja koja se odnose na odabir prikladnih metoda za oblikovanje ovakve vrste učenja. U radu se predlaže jedan mogući model oblikovanja interaktivne multimedijske web edukacije (IMWE), koji se komparira s klasičnim oblikom poučavanja metodom licem u lice (F2F).
Predloženi model (IMWE) utemeljen je na: iskustvima hrvatske nastavne prakse zasnovane na kognitivističkom i konstruktivističkom pristupu, Merrillovim osnovnim principima instrukcijskog dizajna, Gagneovim preporukama za aktiviranja internih procesa učenja, Meyerovim načelima oblikovanja multimedije te Hortonovim modelima strukturiranja web obrazovnog sadržaja.
U zaključku rada pokazano je da IMWE nastava daje iste ili bolje rezultate u učenju u odnosu na tradicionalne F2F nastave, što je potvrđeno i eksperimentalno kroz istraživanje provedeno sa stotinjak studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu.

Ključne riječi

model; web; učenje; multimedija; dizajn

Hrčak ID:

174839

URI

https://hrcak.srce.hr/174839

Datum izdavanja:

29.12.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.418 *