Izvorni znanstveni članak
PREFERNCIJE I KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA GOVEDINE U TOSKANI
Marija RADMAN
Luca CAMANZI
Ante KOLEGA
Sažetak
Toskana, vjerojatno najpoznatija talijanska regija je poznata po svojim prehrambenim specijalitetima. Jedan od njih je i “fi orentina” – deblji goveđi odrezak prve klase koji je dobio ime po gradu Firenci. Međutim, noviji trendovi u ponašanju potrošača i pojava kravljeg ludila su utjecali na stavove potrošača prema takvim proizvodima. U ovom radu su prikazani rezultati anketnog istraživanja o potrošnji govedine koje je provedeno u Toskani u svibnju 2002. godine. Rezultati istraživanja su pokazali da potrošači u Toskani još uvijek vole i preferiraju govedinu usprkos nedavnim prehrambenih skandalima i promjenjenim trendovima u potrošnji. To ukazuje da u Toskani postoje dobre prodajne mogućnosti za talijanske ali i inozemne proizvođače govedine, posebice ako nude kvalitetnu govedinu i više informacija o mesu koje prodaju.
Ključne riječi
govedina; potrošači; anketno ispitivanje; Toskana
Hrčak ID:
16840
URI
Datum izdavanja:
11.4.2005.
Posjeta: 2.081 *