Govor, Vol. 10 No. 1, 1993.
Izvorni znanstveni članak
POSEBNE JEZIČNE TEŠKOĆE DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI
Marta Ljubešić
; Fakultet za defektologiju, Zagreb
Draženka Blaži
; Fakultet za defektologiju, Zagreb
Natalija Bolfan-Stošić
; Fakultet za defektologiju, Zagreb
Sažetak
U radu se razmatra problem stručnog nazivlja za poremećaj u usvajanju jezika kad jezična razvijenost ne odgovara razvojnom stupnju djeteta u drugim područjima, te se predlaže termin posebne jezične teškoće koji je uobičajen u engleskoj i američkoj literaturi. Istraživanje posebnih jezičnih teš'oća u hrvatskom dio je većeg projekta, a u radu su prikazani rezultati učenika osnovnoškolske dobi s jezičnim teškoćama i njihovih kontrolnih vršnjaka (N1=N2=61) u dva mjerna instrumenta: zadacima ponavljanja rečenica, zadacima za prepoznavanje i ispravljanje pogrešnih nastavaka i u sposobnosti definiranja pojmova riječ i rečenica U svim mjernim postupcima učenici s posebnim jezu:rum teškoćama postizali su slabije rezultate.
Ključne riječi
posebne jezične teškoće; usvajanje jezika; logopedija
Hrčak ID:
176238
URI
Datum izdavanja:
1.3.1993.
Posjeta: 3.608 *