Prethodno priopćenje
NOVA PARADIGMA PARTICIPATIVNE KOMUNIKACIJE KAO POSLJEDICA PARTICIPATIVNE KULTURE DIGITALNIH MEDIJA
Plenković Mario
; Alma Mater Europaea – ECM & Univerza v Mariboru, FERI, Inštitut za medijske komunikacije, Maribor, Slovenia
Mustić Daria
; Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Ovaj rad istražuje participativnu kulturu u novim medijima i načine korištenja i kreiranja medijskog sadržaja uzimajući u obzir fenomen društvenih medija, aplikacija za dijeljenje sadržaja (npr. YouTube), društvenih mreža i blogova (npr. Facebook), projekata temeljenih na suradnji (npr. Wikipedia) i virtualni svijet igara (npr. World of Warcraft). Sve ove aplikacije su proširile koncept dijeljenja što je rezultiralo promjenama kod uloga tradicionalnih vratara u medijima. Istraživački pristup je kvalitativan, jer je cilj razviti teorijski argumentirani model o korištenju informacija u okruženju u kojem je kvaliteta informacija ugrožena sudjelovanjem mnogih pojedinca koji stvaraju i šire informacije u digitalnom okruženju. Primarna razmišljanja su iznesena u teorijskom okviru fragmentacije medija koja je dovela do fragmentiranog širenja informacija i sloma tradicionalnih upravljačkih struktura, što dovodi do amaterskog stvaranja i širenja informacija.
Ključne riječi
medijska komunikacija; mediji; publika; proizvođači medijskog sadržaja; vratari
Hrčak ID:
176502
URI
Datum izdavanja:
15.10.2016.
Posjeta: 5.659 *