Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.17685/Peristil.59.9

Sergije Glumac i vizualni identitet Prve hrvatske tvornice ulja u 1930-ima

Lovorka Magaš Bilandžić orcid id orcid.org/0000-0002-8654-0635 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za povijest umjetnosti


Puni tekst: hrvatski pdf 643 Kb

str. 105-118

preuzimanja: 1.223

citiraj


Sažetak

U članku se na osnovi arhivske dokumentacije, sačuvanih skica, plakata i ostale građe analizira razgranata i intenzivna suradnja grafičkog dizajnera Sergija Glumca s Prvom hrvatskom tvornicom ulja. Razmatra se Glumčeva značajna uloga u koordiniranju cjelokupne propagandne djelatnosti tvornice i oblikovanju njezina modernoga vizualnog identiteta te doprinos oglašavanju prehrambene industrije u Hrvatskoj tijekom međuratnog razdoblja.

Ključne riječi

grafički dizajn; reklama; Sergije Glumac; Prva hrvatska tvornica ulja; zagrebačko ulje Crvena zvijezda; obitelj Aleksander; prehrambena industrija; međuratno razdoblje

Hrčak ID:

178998

URI

https://hrcak.srce.hr/178998

Datum izdavanja:

1.3.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.847 *