Oeconomica Jadertina, Vol. 6 No. 2, 2016.
Prethodno priopćenje
Utjecaj kvalitete i zadovoljstva studenata na namjeru daljnjeg korištenja usluga visokog obrazovanja na primjeru Visoke škole eMPIRICA
Adis Puška
orcid.org/0000-0003-3274-0188
; Visoka škola eMPIRICA u Brčko distriktu BiH
Selma Berbić
; Visoka škola eMPIRICA u Brčko distriktu BiH
Aleksandar Maksimović
orcid.org/0000-0003-4084-0744
; Visoka škola eMPIRICA u Brčko distriktu BiH
Sažetak
U posljednja dva desetljeća kvaliteta je u visokom obrazovanju sve važnija. Razlog tomu treba tražiti u razvitku informatičkog društva i u samoj globalizaciji. Primjenom Bolonjske deklaracije u visokom obrazovanju povećala se mobilnost studenata, a pojavom brojnih privatnih visokoškolskih institucija izraženija je konkurencija na polju visokog obrazovanja.
Ovaj rad ima za cilj istražiti i ispitati vezu između kvalitete usluge u visokom obrazovanju, zadovoljstva studenata te namjere studenata o daljnjem korištenju ovih usluga. Istraživanje je provedeno na Visokoj školi eMPIRICA te je anketirano ukupno devedeset pet studenata. Primjenom faktorske analize izvršeno je grupiranje tvrdnji unutar varijable kvalitete usluge u tri faktora, dok su primjenom multiple regresijske analize postavljene hipoteze u ovome radu.
Dokazano je da kvaliteta usluga visokog obrazovanja utječe na zadovoljstvo studenata i njihovu namjeru daljnjeg korištenja ovih usluga, a da je zadovoljstvo studenata povezano s namjerom korištenja ovih usluga. Rezultati dobiveni u ovome radu pružaju važan uvid u razumijevanje kvalitete u visokom obrazovanju te njegova utjecaja na zadovoljstvo i namjeru studenata o korištenju ovih usluga.
Ključne riječi
kvaliteta usluge u visokom obrazovanju; zadovoljstvo studenata; namjera korištenja; multivarijatna analiza
Hrčak ID:
179112
URI
Datum izdavanja:
5.4.2017.
Posjeta: 1.372 *