Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Utjecaj kvalitete i zadovoljstva studenata na namjeru daljnjeg korištenja usluga visokog obrazovanja na primjeru Visoke škole eMPIRICA

Adis Puška orcid id orcid.org/0000-0003-3274-0188 ; Visoka škola eMPIRICA u Brčko distriktu BiH
Selma Berbić ; Visoka škola eMPIRICA u Brčko distriktu BiH
Aleksandar Maksimović orcid id orcid.org/0000-0003-4084-0744 ; Visoka škola eMPIRICA u Brčko distriktu BiH


Puni tekst: hrvatski pdf 335 Kb

str. 3-20

preuzimanja: 514

citiraj


Sažetak

U posljednja dva desetljeća kvaliteta je u visokom obrazovanju sve važnija. Razlog tomu treba tražiti u razvitku informatičkog društva i u samoj globalizaciji. Primjenom Bolonjske deklaracije u visokom obrazovanju povećala se mobilnost studenata, a pojavom brojnih privatnih visokoškolskih institucija izraženija je konkurencija na polju visokog obrazovanja.
Ovaj rad ima za cilj istražiti i ispitati vezu između kvalitete usluge u visokom obrazovanju, zadovoljstva studenata te namjere studenata o daljnjem korištenju ovih usluga. Istraživanje je provedeno na Visokoj školi eMPIRICA te je anketirano ukupno devedeset pet studenata. Primjenom faktorske analize izvršeno je grupiranje tvrdnji unutar varijable kvalitete usluge u tri faktora, dok su primjenom multiple regresijske analize postavljene hipoteze u ovome radu.
Dokazano je da kvaliteta usluga visokog obrazovanja utječe na zadovoljstvo studenata i njihovu namjeru daljnjeg korištenja ovih usluga, a da je zadovoljstvo studenata povezano s namjerom korištenja ovih usluga. Rezultati dobiveni u ovome radu pružaju važan uvid u razumijevanje kvalitete u visokom obrazovanju te njegova utjecaja na zadovoljstvo i namjeru studenata o korištenju ovih usluga.

Ključne riječi

kvaliteta usluge u visokom obrazovanju; zadovoljstvo studenata; namjera korištenja; multivarijatna analiza

Hrčak ID:

179112

URI

https://hrcak.srce.hr/179112

Datum izdavanja:

5.4.2017.

Posjeta: 1.372 *