Tehnički vjesnik, Vol. 24 No. 2, 2017.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20151020205558
Preporučeni sustav oglašavanja zasnovan na dinamičkoj analizi podataka turskih korisnika Twittera
Onur Sevli
; Mehmet Akif Ersoy University, 15030 Burdur, Turkey
Ecir Uğur Küçüksille
orcid.org/0000-0002-3293-9878
; Süleyman Demirel University, 32260 Isparta, Turkey
Sažetak
Online okruženja, a posebno društvene mreže postala su snažna alternative objavljivanju oglasa. Za učinkovito oglašavanje važno je da se sadržaj poistovjećuje s očekivanjima ciljane publike. Uzimajući u obzir da se očekivanja mogu s vremenom promijeniti, potrebno je u realnom vremenu i dinamički prepoznati orijentaciju korisnika. U ovom su se radu u realnom vremenu analizirale poruke turskih korisnika Twittera i identificirala njihova trenutna očekivanja. U tu je svrhu dizajnirana web usluga koja analizira profil korisnika i daje oglase koji najbolje odgovaraju očekivanjima. Za filtriranje odgovarajućeg sadržaja oglašavanja korištena je metoda nazvana heuristička metoda odstranjivanja suvišnog (Heuristic Pruning Method - HPM). Razvijeni sustav je testiran na grupi volontera, aktivnih korisnika Twittera, a učinkovitost sustava se pokazala dobivenom povratnom informacijom-feedbackom.
Ključne riječi
filtriranje sadržaja; marketing društvene mreže; preporuka oglašavanja; redukcija mape
Hrčak ID:
179876
URI
Datum izdavanja:
14.4.2017.
Posjeta: 3.676 *