Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Dinamičnost naknadne dječje dvojezičnosti

Marta Medved Krajnović ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 2.016 Kb

str. 25-38

preuzimanja: 1.169

citiraj


Sažetak

U radu se prikazuju dva teorijska modela višejezičnoga/dvojezičnoga
razvoja – Dinamični Model Višjezičnosti (DMV) i Teorija Praga (TP). U svjetlu
spomenutih modela, autorica intepretira podatke dobivene praćenjem jednoga
slučaja naknadnoga hrvatsko (J1)- engleskog (J2) dvojezičnog razvoja. Autorica
zaključuje da spomenuti modeli imaju znatnu objasnidbenu snagu, ali još nisu
dovoljno razrađeni da bi mogli predočiti/objasniti svo bogatstvo različitih vidova
naknadnoga dvojezičnoga razvoja te međudjelovanje različitih sastavnica tijekom
istoga.

Ključne riječi

dvojezičnost; usvajanje drugoga jezika; dinamični model višejezičnosti; teorija praga; višestruka kompetencija

Hrčak ID:

17389

URI

https://hrcak.srce.hr/17389

Datum izdavanja:

8.2.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.743 *