Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.5673/sip.55.1.2

Skoplje – rebrendiranje glavnoga grada kroz arhitekturu i spomenike u cilju stvaranja novog brenda nacije

Sabina Cvitković orcid id orcid.org/0000-0003-4418-3956 ; Sveučilište u Ljubljani, Fakultet za društvene znanosti, Odjel za tržišno komuniciranje, Slovenija
Mihael Kline ; Sveučilište u Ljubljani, Fakultet za društvene znanosti, Odjel za tržišno komuniciranje, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 4.540 Kb

str. 33-53

preuzimanja: 1.244

citiraj


Sažetak

Članak istražuje ideološku pozadinu i razinu uvjerljivosti i autentičnosti ekstremnih promjena
u arhitekturi Skoplja, usmjerenih prema negiranju socijalističkog perioda provedenog u Jugoslaviji
i inkorporiranju isključivo jedne dominantne etničke skupine. Ovaj je članak prvi koji
sugerira kobrendiranje između brendova grada i nacije, gdje se značajke koji se povezuju s
brendom grada prenose na brend nacije i obratno. Članak doprinosi akademskom kodificiranju
koncepta rebrendiranja.

Ključne riječi

rebrending, grad, nacija, co-brending, Skoplje, Makedonija

Hrčak ID:

182248

URI

https://hrcak.srce.hr/182248

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.727 *