Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/mt/2017.29.1.23

Marketing na društvenim medijima u usporedbi s drugim oblicima marketinga u slovačkom bankarskom sektoru

Martin Vejačka orcid id orcid.org/0000-0002-9761-7597 ; Faculty of Economics, Technical University of Košice


Puni tekst: engleski pdf 233 Kb

str. 23-38

preuzimanja: 613

citiraj


Sažetak

Svrha – Društveni su mediji postali važan marketinški alat tijekom posljednjih godina. Slovačke ga banke također koriste u marketinške svrhe uz druge oblike komunikacije. Glavni je cilj rada usporedba percepcija marketinga na društvenim medijima s percepcijama drugih oblika marketinga od strane korisnika bankarskih usluga različitih dobnih skupina na tržištu Slovačke.
Metodološki pristup – Istraživanje je provedeno anketiranjem uz korištenje upitnika sa samoprocjenjujućim izjavama, s Likertovom ljestvicom od pet stupnjeva, korištenom za usporedbu percepcija čimbenika koji utječu na odluku o korištenju banke ili njezinih usluga. Rezultati su prikazani korištenjem deskriptivne statistike, z-vrijednosti, Kruskal-Wallisovim testom, Mann-Whitneyjevim testom i Pearsonovim koeficijentom korelacije.
Rezultati i implikacije – Otkrivena je relativno niska razina percipiranog utjecaja marketinga na društvenim medijima kao i drugih oblika marketinga u procesu odlučivanja o prihvaćanju banke i njezinih usluga. Viša razina percipiranog utjecaja otkrivena je uglavnom kod mlađih grupa ispitanika.
Ograničenja – Rezultati daju samo osnovni pregled percepcija korisnika o marketingu na društvenim medijima u usporedbi s percepcijama drugih oblika marketinga na slovačkom bankarskom tržištu. Potrebno je istražiti dublje odnose između različitih oblika marketinga i njihove percepcije. Rezultati se ne mogu poopćavati uslijed ograničene veličine uzorka.
Doprinos – Istraživanje percepcija korisnika o marketingu na društvenim medijima i njihova usporedba s percepcijama drugih korištenih oblika marketinga, uključujući razlike među dobnim skupinama, nije se do sada provodilo na slovačkom bankarskom tržištu.

Ključne riječi

društveni mediji, marketing na društvenim medijima, bankarstvo, percepcije, usporedba

Hrčak ID:

183506

URI

https://hrcak.srce.hr/183506

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.356 *