Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.17559/TV-20151014213436
Istraživanje stavova, mišljenja i zahtjeva potencijalnih korisnika žičare – Primjer: Beograd, Srbija
Predrag Živanović
orcid.org/0000-0003-3729-9686
; University of Belgrade, Faculty of Transport and Traffic Engineering, Vojvode Stepe 305, 11000 Belgrade, Serbia
Slaven Tica
; University of Belgrade, Faculty of Transport and Traffic Engineering, Vojvode Stepe 305, 11000 Belgrade, Serbia
Branko Milovanović
orcid.org/0000-0002-4335-0567
; University of Belgrade, Faculty of Transport and Traffic Engineering, Vojvode Stepe 305, 11000 Belgrade, Serbia
Stanko Bajčetić
; University of Belgrade, Faculty of Transport and Traffic Engineering, Vojvode Stepe 305, 11000 Belgrade, Serbia
Andrea Nađ
orcid.org/0000-0001-7618-0843
; University of Belgrade, Faculty of Transport and Traffic Engineering, Vojvode Stepe 305, 11000 Belgrade, Serbia
Sažetak
Razvoj različitih podsustava javnog gradskog prijevoza je uzrokovan različitim razinom zahtjeva korisnika, okruženjem i prirodnim ograničenjima i preprekama. U želji da se prevladaju zemljopisne i topografske prepreka kao što su planine, doline i vode, koje se ne mogu učinkovito savladati uobičajenim načinima prijevoza (autobus, trolejbus, tramvaj, metro, itd.), dovelo je do uvođenja žičara ili antenski kabel-automobila. Žičara se definira kao transportna tehnologija u kojoj se korisnici transportiraju u kabinama bez motora malih dimenzija koje pokreće čelični kabel. Iako su tehnički, tehnološki i ekonomski aspekti uvođenja žičare dobro dokumentirani, vrlo malo truda je napravljeno u definiranju optimalnog tržišta za ovu vrstu transporta. Cilj ovog rada predstavlja definiranje stavova, mišljenja i zahtjeva potencijalnih korisnika žičare. Specifična metodologija je definirana, koja uzima u obzir razlike i posebnosti svake skupine korisnika: građana, domaćih i stranih posjetitelja. Metodologija je primijenjena u Beogradu, Srbiji.
Ključne riječi
javni gradski prijevoz; mišljenja; stavovi korisnika; zahtevi; žičara
Hrčak ID:
186091
URI
Datum izdavanja:
2.9.2017.
Posjeta: 2.930 *