Izvorni znanstveni članak
Korištenje imidža Republike Hrvatske u svrhu turističke promocije na istoku
Jelena Jurišić
; Hrvatski studiji, Zagreb
Žanina Žigo Kopić
; Filozofski fakultet, Zagreb
Franka Brajnović
; Dublin, Irska
Sažetak
Autorice su provele istraživanje o tome koliko Hrvatska turistička zajednica koristi imidž Republike Hrvatske u svrhu turističke promocije na Istoku, te u radu predlažu komunikacijski plan HTZ-a za spomenuto tržište. Izradi komunikacijskog plana prethodila je web anketa stanovnika Gruzije, Poljske i Tajlanda o Republici Hrvatskoj. Cilj istraživanja bio je otkriti je li cjelokupni imidž Republike Hrvatske na Istoku bolje prepoznat od turističke promocije u kojoj se ističu pretežno prirodne ljepote što jeftinije i bolje promocije na ta, dosad neistražena, tržišta.
Ključne riječi
komunikacijski plan; imidž; hrvatski turizam
Hrčak ID:
186425
URI
Datum izdavanja:
13.9.2017.
Posjeta: 1.824 *