Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Korištenje imidža Republike Hrvatske u svrhu turističke promocije na istoku

Jelena Jurišić ; Hrvatski studiji, Zagreb
Žanina Žigo Kopić ; Filozofski fakultet, Zagreb
Franka Brajnović ; Dublin, Irska


Puni tekst: hrvatski pdf 520 Kb

str. 1769-1785

preuzimanja: 649

citiraj


Sažetak

Autorice su provele istraživanje o tome koliko Hrvatska turistička zajednica koristi imidž Republike Hrvatske u svrhu turističke promocije na Istoku, te u radu predlažu komunikacijski plan HTZ-a za spomenuto tržište. Izradi komunikacijskog plana prethodila je web anketa stanovnika Gruzije, Poljske i Tajlanda o Republici Hrvatskoj. Cilj istraživanja bio je otkriti je li cjelokupni imidž Republike Hrvatske na Istoku bolje prepoznat od turističke promocije u kojoj se ističu pretežno prirodne ljepote što jeftinije i bolje promocije na ta, dosad neistražena, tržišta.

Ključne riječi

komunikacijski plan; imidž; hrvatski turizam

Hrčak ID:

186425

URI

https://hrcak.srce.hr/186425

Datum izdavanja:

13.9.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.824 *