Skoči na glavni sadržaj

Izlaganje sa skupa

Digitalna moda – kako i kada?

Heikki Mattila ; Tampere University of Technology, Department of Materials Science Tampere, Finska


Puni tekst: hrvatski pdf 659 Kb

str. 327-333

preuzimanja: 789

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 596 Kb

str. 334-339

preuzimanja: 729

citiraj


Sažetak

Virtualna stvarnost i 3D sustavi se mnogo upotrebljavaju u raznim industrijama za dizajn i marketing. Automobili se dizajniraju 3D sustavima dizajna, a iste slike se dalje koriste za promidžbu prodaje kao i prodajnu konfiguraciju. I neke modne tvrtke koriste 3D sustave dizajna. Međutim, samo njih nekoliko predstavlja virtualne proizvode na web stranicama i u konfiguratorskim aplikacijama kao poznati Sales Wall tvrtke Adidas koji tvrtka smatra najvažnijim za virtualizaciju mode. 3D softverska rješenja su općenito dostupna. Lectra nudi alate za dizajnere, a Browzwear, Optitex i Clo3D idu i dalje jer integriraju 3D dizajn u rješenja za prodajnu konfiguraciju uključujući pokretne avatare. Elrod, korejski proizvođač odjeće za golf organizira virtualne modne piste za predstavljanje svoje odjeće, pri čemu ništa, tj. manekeni (avatari), odjevni predmeti, modna pista i scenska dekoracija, nije stvarno. Vizualna kvaliteta avatara i odjeće konstantno se poboljšavaju. Osim toga, takvi sustavi omogućuju prilagođenu e-trgovinu. Svrha nedavno završenog financiranog projekta Horizon 2020 „fromROLLtoBAG“ bio je stvoriti integrirani lokalni proizvodni sustav kojim upravljaju potrošači pomoću virtualnog dizajna i digitalne proizvodnje. Potrošači spojeni s mobilnim uređajima mogu prilagoditi avatar, umetnuti vlastite mjere i virtualno isprobavati odjevne predmete iz kolekcije dobavljača. Nakon toga narudžba se prenosi lokalnom proizvođaču koji primjenom digitalnog tiska, rezanja i spajanja proizvodi proizvod i isporučuje ga kupcu u jednom danu. Osim ponude digitalnog tržišta tvrtkama čiji proizvodi su poznate robne marke, svrha projekta bio je vratiti proizvodnju odjeće u Europu.

Ključne riječi

digitalna prodaja i proizvodnja; lokalna proizvodnja kojom upravljaju potrošači; virtualni dizajn; digitalne prodajne konfiguracije; digitalna moda

Hrčak ID:

186569

URI

https://hrcak.srce.hr/186569

Datum izdavanja:

20.2.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.213 *