Esej
Kultura u potrošačkom društvu hrvatske tranzicije i značajno smanjivanje medijskog prostora za (kazališnu) kritiku
Jasen Boko
Puni tekst: hrvatski pdf 116 Kb
str. 178-185
preuzimanja: 161
citiraj
APA 6th Edition
Boko, J. (2008). Kultura u potrošačkom društvu hrvatske tranzicije i značajno smanjivanje medijskog prostora za (kazališnu) kritiku. Kazalište, XI (33/34), 178-185. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/187937
MLA 8th Edition
Boko, Jasen. "Kultura u potrošačkom društvu hrvatske tranzicije i značajno smanjivanje medijskog prostora za (kazališnu) kritiku." Kazalište, vol. XI, br. 33/34, 2008, str. 178-185. https://hrcak.srce.hr/187937. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Boko, Jasen. "Kultura u potrošačkom društvu hrvatske tranzicije i značajno smanjivanje medijskog prostora za (kazališnu) kritiku." Kazalište XI, br. 33/34 (2008): 178-185. https://hrcak.srce.hr/187937
Harvard
Boko, J. (2008). 'Kultura u potrošačkom društvu hrvatske tranzicije i značajno smanjivanje medijskog prostora za (kazališnu) kritiku', Kazalište, XI(33/34), str. 178-185. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/187937 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Boko J. Kultura u potrošačkom društvu hrvatske tranzicije i značajno smanjivanje medijskog prostora za (kazališnu) kritiku. Kazalište [Internet]. 2008 [pristupljeno 22.12.2024.];XI(33/34):178-185. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/187937
IEEE
J. Boko, "Kultura u potrošačkom društvu hrvatske tranzicije i značajno smanjivanje medijskog prostora za (kazališnu) kritiku", Kazalište, vol.XI, br. 33/34, str. 178-185, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/187937. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
187937
URI
https://hrcak.srce.hr/187937
Datum izdavanja:
1.6.2008.
Posjeta: 562
*