Pregledni rad
Imidž Katoličke Crkve u hrvatskoj javnosti i mogućnosti upravljanja njime
Božo Skoko
orcid.org/0000-0002-4028-7128
; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti
Sažetak
Autor analizira ulogu imidža Katoličke Crkve u hrvatskoj javnosti te se bavi načinima kreiranja imidža općenito i mogućnostima njegove promjene. Posebno se bavi subjektima odgovornima za identitet i imidž Crkve te komunikacijskim kanalima koji oblikuju javno mnijenje i formiraju sliku Crkve u hrvatskoj javnosti. Središnje pitanje rada je uloga odnosa s javnošću u kreiranju i upravljanju imidžom Crkve te nastojanjima da Crkva, umjesto komunikacijskog objekta, kojim se drugi bave, postane komunikacijski subjekt, koji proaktivno i strateški utječe na javno mnijenje te pridonosi boljem razumijevanju njezine uloge u društvu. Rad se bavi i ulogom medija u kreiranju imidža te donosi istraživanje o utjecaju medija na stajališta hrvatskih građana
o fenomenu Međugorja. Također donosi strateške preporuke za kreiranje kvalitetnijih odnosa s javnošću crkvenih zajednica i institucija te jačanje imidža Crkve u hrvatskoj javnosti.
Ključne riječi
Crkva; imidž; mediji; odnosi s javnošću; komunikacija; strategija
Hrčak ID:
188974
URI
Datum izdavanja:
10.10.2017.
Posjeta: 2.113 *