Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Utjecaj stilova vođenja na pedagoški menadžment škole

Ljiljana Buhač


Puni tekst: hrvatski PDF 894 Kb

preuzimanja: 3.318

citiraj


Sažetak

Rukovođenje je kompleksni proces. Upravljanje i rukovođenje predstavljaju temeljne funkcije menadžmenta koje se realiziraju kroz četiri skupine poslova: planiranje, organiziranje, vođenje i vrednovanje. Kvaliteta škole postaje ovisna o ravnatelju, njegovoj osposobljenosti za organizaciju rada škole njegovu stručno-pedagoškom vođenju i značajkama njegove osobnosti. Ravnatelj je odgovoran za razvoj školskog ozračja i međuljudskih odnosa. Da bi uspješno ostvario rukovodne funkcije, ravnatelj mora imati odgovarajuće kompetencije. Vođenje, školsko ozračje, organizacijska učinkovitost i zadovoljstvo poslom predstavljaju važne konstrukte u osnovnim školama. Cilj je u ovom radu ukazat na značaj obrazovnog menadžmenta, a posebno na utjecaj stilova vođenja na kvalitetno pedagoško upravljanje školom.

Ključne riječi

ravnatelj; pedagoški management; stil rukovođenja

Hrčak ID:

190036

URI

https://hrcak.srce.hr/190036

Datum izdavanja:

15.11.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.687 *