Market-Tržište, Vol. 29 No. 2, 2017.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/mt/2017.29.2.205
Segmentacija tržišta: primjena na turističkim destinacijama Schist Village
Arminda Paço
; University of Beira Interior
Manuel Martinho
; University of Beira Interior
Sažetak
Svrha – Mreža Schist Village predstavlja projekt održivoga razvoja u regiji Pinhal Interior, a obuhvaća 27 sela u središnjem području unutrašnjosti Portugala. Istraživanje pruža dokaze o motivima, interesima, ponašanjima te predodžbi koju posjetitelji/turisti (turistički potrošači) imaju o destinaciji Schist Village.
Metodološki pristup – Uzorak intervjuiranih posjetitelja uključuje 59 međunarodnih turista te 164 domaća turista, što je ukupno 223 ispitanika koji su osobno sudjelovali u istraživanju.
Rezultati i implikacije – Analizom rezultata dobivenih anketiranjem moguće je prikazati profil posjetitelja/turista Schist Villagea, utvrditi njihove preferencije i ključna obilježja povezana s imidžom ove turističke destinacije, te na temelju njih istaknuti jako usredotočene smjernice i upute za razvoj budućih marketinških planova za ovo područje.
Ograničenja – Jedno ograničenje proizlazi iz načina na koji su prikupljeni i analizirani podaci, a što predstavlja samo “trenutak” u povelikom i dinamičnom prostornom te vremenskom okviru jer su upitnici podijeljeni i ispunjeni u određenom i relativno kratkom razdoblju. Isto tako, činjenica da su upitnike ispitanicima uručivali partneri u mreži projekta znači da su iz istraživanja isključeni svi oni turisti koji putuju i posjećuju područje, ali izravno ne koriste usluge navedenih partnera.
Doprinos – Istraživanje pruža jednostavan i jasan način za segmentaciju tržišta koji bi mogle koristiti različite interesne skupine radi poboljšanja svojih aktivnosti.
Ključne riječi
turizam; Schist Village; marketinški plan; turistička destinacija; imidž destinacije
Hrčak ID:
190857
URI
Datum izdavanja:
18.12.2017.
Posjeta: 2.488 *