Oeconomica Jadertina, Vol. 7 No. 2, 2017.
Prethodno priopćenje
Sponzorstvo u sportu na primjeru hrvatskih košarkaških klubova
Ivica Zdrilić
orcid.org/0000-0001-8776-5206
; Odjel za ekonomiju, Sveučilište u Zadru
Dino Kevrić
; ŠC Višnjik d.o.o.
Željko Vrkić
; Stečajni upravitelj i ovlašteni sudski vještak za financije i računovodstvo
Sažetak
Sportsko sponzorstvo jedno je od najbrže rastućih oblika marketinške komunikacije te je kao takvo izrazito privlačno brojnim tvrtkama koje su u potrazi za efikasnijim načinima privlačenja kupaca. U radu je prikazan teorijski pregled literature, od sportskog marketinga i sponzorstva u širem smislu do sportskog sponzorstva, njegovih glavnih oblika te pozitivnih i negativnih aspekata vezanih uz njega. Dan je osvrt i na stanje sportskog sponzorstva na području Republike Hrvatske te na njegovo kretanje nakon ekonomske krize.
Naglasak u radu stavljen je na istraživanje sponzorstva u sportu na primjeru hrvatskih košarkaških klubova u okviru kojeg se ispituje koliko klubovi ulažu u svoj marketing i kakva im je strategija u privlačenju sponzora. Istraživanje je provedeno na hrvatskim muškim prvoligaškim košarkaškim klubovima te je pokazalo kako oni nemaju odgovarajuću strategiju u pronalaženju sponzorstva, odnosno ne pristupaju navedenom problemu na odgovarajući način.
Ključne riječi
sport; sportski marketing; sponzorstvo; hrvatska košarka
Hrčak ID:
191391
URI
Datum izdavanja:
22.12.2017.
Posjeta: 3.013 *