Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Sponzorstvo u sportu na primjeru hrvatskih košarkaških klubova

Ivica Zdrilić orcid id orcid.org/0000-0001-8776-5206 ; Odjel za ekonomiju, Sveučilište u Zadru
Dino Kevrić ; ŠC Višnjik d.o.o.
Željko Vrkić ; Stečajni upravitelj i ovlašteni sudski vještak za financije i računovodstvo


Puni tekst: hrvatski pdf 5.238 Kb

str. 51-65

preuzimanja: 820

citiraj


Sažetak

Sportsko sponzorstvo jedno je od najbrže rastućih oblika marketinške komunikacije te je kao takvo izrazito privlačno brojnim tvrtkama koje su u potrazi za efikasnijim načinima privlačenja kupaca. U radu je prikazan teorijski pregled literature, od sportskog marketinga i sponzorstva u širem smislu do sportskog sponzorstva, njegovih glavnih oblika te pozitivnih i negativnih aspekata vezanih uz njega. Dan je osvrt i na stanje sportskog sponzorstva na području Republike Hrvatske te na njegovo kretanje nakon ekonomske krize.

Naglasak u radu stavljen je na istraživanje sponzorstva u sportu na primjeru hrvatskih košarkaških klubova u okviru kojeg se ispituje koliko klubovi ulažu u svoj marketing i kakva im je strategija u privlačenju sponzora. Istraživanje je provedeno na hrvatskim muškim prvoligaškim košarkaškim klubovima te je pokazalo kako oni nemaju odgovarajuću strategiju u pronalaženju sponzorstva, odnosno ne pristupaju navedenom problemu na odgovarajući način.

Ključne riječi

sport, sportski marketing, sponzorstvo, hrvatska košarka

Hrčak ID:

191391

URI

https://hrcak.srce.hr/191391

Posjeta: 1.912 *