Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2016-4-2-03

RAZLIKE IZMEĐU OPENGL I DIRECT3D PROGRAMSKIH SUČELJA

Andrija Bernik ; Sveučilište Sjever – Sveučilišni centar Varaždin, Hrvatska
Vedran Bergovec ; Sveučilište Sjever – Sveučilišni centar Varaždin, Hrvatska
Zvonimir Sabati ; Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.377 Kb

str. 102-110

preuzimanja: 455

citiraj


Sažetak

U ovom radu prikazane su i objašnjene razlike između dva najpopularnija grafička programska sučelja počevši od njihovih izoliranih početaka 1992. godine, preko njihovih čestih srazova u područjima performansi, jednostavnosti korištenja, pokušaja upadanja u ciljane skupine onog drugog i neuspjelog pokušaja spajanja u jedan proizvod. Ovaj rad također se bavi raznim tehnikama i problemima koje spomenuti APIevi moraju savladati i nadvladati da mi se izdigli iznad konkurencije. Na kraju rada prikazana je raspodjela spomenutih API-eva prema određenim korisničkim skupinama i objašnjeno je zašto su baš te skupine odabrale određeni API u svom radu.

Ključne riječi

OpenGL; Direct3D; API; Marshalling; Driver Overhead

Hrčak ID:

192069

URI

https://hrcak.srce.hr/192069

Datum izdavanja:

13.5.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 972 *