Nursing journal, Vol. 22 No. 3, 2017.
Pregledni rad
https://doi.org/10.11608/sgnj.2017.22.042
Uloga medicinske sestre/tehničara u terapijskom radu s djetetom s hiperaktivnim poremećajem/poremećajem pažnje [ADHD] The role of nurse/technician in therapeutic workflow with a child with hyperactive disorder/attention deficit disorder [ADHD]
Kata Rajič
; Klinika za dječje bolesti Zagreb, Klaićeva, 10000 Zagreb Croatia
Leon Hudorović
; Zdravstveno veleučilište Zagreb, Mlinarska cesta 38, 10000 Zagreb, Croatia
Sažetak
Hiperaktivni poremećaj /poremećaj pažnje [od engl. Attention Deficit Hyperactivity Disorder – ADHD] jedan je od najučestalijih poremećaja u dječjoj dobi. Simptomi i specifičnosti ovisni su o starosnoj dobi djeteta.Rano otkrivanje i pravodobni početak liječenja [modifikacija ponašanja, trening učenja, individualna psihoterapija i/ili obiteljska psihoterapija] i kontinuirano vođenje i savjetovanje roditelja poboljšavaju prognozu bolesti i usmjeravaju hiperaktivno ponašanje/
poremećaje pažnje u konstruktivno i kreativno ponašanje. Opisuju se recentno verificirane znanstvene metode/postupci za svakodnevnu uporabu.
Ključne riječi
ADHD; medicinska sestra; stupanj zadovoljstva; rehabilitacija
Hrčak ID:
193850
URI
Datum izdavanja:
19.12.2017.
Posjeta: 2.486 *