Politehnika i dizajn, Vol. 5 No. 4, 2017.
Stručni rad
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2017-5-4-06
PRIMJENA ARCS-V MODELA MOTIVACIJE U PLANIRANJU I OBLIKOVANJU EDUKATIVNE RAČUNALNE VIDEO-IGRE
Ivan Blesić
; Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad, Srbija
Uroš Nedeljković
orcid.org/0000-0001-5180-4365
; Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad, Srbija
Sažetak
ARCS–V model motivacije predstavlja sintezu
voljno–motivacijskih koncepata i teorija te služi
kao osnova za prigodni motivacijski dizajnproces.
Rad započinje predstavljanjem modela
i objašnjenjem njegove implementacije s ciljem
postizanja predvidivog porasta motivacijskog
apela instrukcija ciljanoj publici. U nastavku je
izvršena analiza postojećeg sadržaja instrukcije
edukativne kampanje, izdvojene su njezine
motivacijske deficijencije te je, kao motivacijsko
rješenje, razvijena edukativna računalna videoigra.
Raspravlja se o vrstama aktivnosti u videoigrama
i o pogodnosti istih za prenošenje sadržaja
instrukcije.
Ključne riječi
ARCS-V model motivacije; edukativna kampanja; edukativna video-igra
Hrčak ID:
195176
URI
Datum izdavanja:
2.2.2017.
Posjeta: 2.299 *