Prethodno priopćenje
DIGITALNA PISMENOST PRIPADNIKA ROMSKE ETNIČKE SKUPINE
Goran Lapat
orcid.org/0000-0002-7548-3145
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Prema statističkim podacima iz popisa stanovništva 2011. godine u Republici Hrvatskoj je 2% stanovnika starijih od 15 godina nije uopće polazilo dok njih 10% nema završenu osnovnu školu, a najveći broj njih 53% ima završenu tek srednju školu. Ti podaci o stanju obrazovanja stanovništva upućuju da je razina funkcionalne pismenosti vrlo niska. U 21. stoljeću koristimo sintagme „Pismenost je najbolji lijek“ i „Pismenost, ključ zdravlja i blagostanja“. Pojam pismenosti nije više vezan samo uz sposobnost čitanja i pisanja već je ušao u sva područja života. U takvom okruženju teško je zamisliti da postoje ljudi koji nisu savladali ni osnove čitanja i pisanja. Na pitanje kako se te iste osobe snalaze u svakodnevnom životu uz pomoć digitalne tehnologije, koliko im je dostupna, prihvatljiva i korisna opisano je u radu.
Ključne riječi
odgoj i obrazovanje Roma; digitalna pismenost Roma; multimedij
Hrčak ID:
195295
URI
Datum izdavanja:
30.11.2017.
Posjeta: 2.346 *