Izvorni znanstveni članak
Uloga web stranica političkih stranaka u izbornoj kampanji za slovenske parlamentarne izbore 2004.
Uroš PINTERIČ
Sažetak
U radu autor analizira ulogu interneta u kampanji za slovenske
parlamentarne izbore 2004. Uspoređuju se web stranice 23
političke stranke i nezavisnih kandidata u tri glavne kategorije:
tehnički, sadržajni i participacijski potencijal. Autor tvrdi da
kvaliteta navedenih kategorija ide istim redoslijedom. Ako su
web stranice tehnički manje ili više zadovoljavajuće, tada
postoji veći problem u pružanju dodatnog važnog sadržaja i
nema mogućnosti dobivanja odgovora e-mailom, usprkos
činjenici da 80% analiziranih stranica ima odgovarajuću e-mail
adresu. Ipak, Slovenija u tom smislu nije iznimka u usporedbi s
ostalim svijetom. Stoga možemo tvrditi da je internet postao još
jedan informacijski kanal u vrijeme izborne kampanje, ali još
nema istu ulogu kao tradicionalni mediji, poput novina, radija i
televizije (premda ima značajke svih tih medija). Prema
rezultatima analize, put ka participacijskoj demokraciji bit će
još teži nego postizanje jednakopravnosti interneta i
tradicionalnih masovnih medija u predizbornoj kampanji.
Ključne riječi
Slovenija; izbori; političke stranke; internet; izborna kampanja; participacijska demokracija
Hrčak ID:
18913
URI
Datum izdavanja:
31.12.2006.
Posjeta: 2.240 *